سلول های بنیادی در درمان نفروپاتی IgA مفید است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلول های بنیادی در درمان نفروپاتی IgA مفید است

سلول های بنیادی در درمان نفروپاتی IgASe مفید است می گوید که سلول های بنیادی موثر برای درمان نفروپاتی IgA، که می تواند کمک به بیماران این شانس را به مانند یک فرد عادی درمان زندگی می کنند. بنابراین، آن را قابل اعتماد است؟

درمان وضعیت خود را بر روی دو جنبه تمرکز می کنند. یکی این است که کاهش سطح کراتینین. حتی اگر دیالیز اتخاذ نشده است، کراتینین تبدیل شده است بسیار بالا است. یکی دیگر از این کمپلکسهای ایمنی سپرده کاهش دهد. کراتینین به سادگی کاهش و یا کنترل پاسخ التهابی بدون تمیز کردن این کمپلکسهای ایمنی سپرده به سختی می تواند جلوگیری از وخامت بیشتر از کاهش عملکرد کلیه.

چگونه می توانید سلول های بنیادی درمان نفروپاتی IgA؟

سلول های بنیادی است که با هدف تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی از بدن انسان است. سلول های بنیادی به نظر می رسد به امید تازه ای برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است.

سلول های بنیادی شامل شش مرحله است:

تشخیص ایمونولوژیک، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی بدن است.

برای این شش مرحله، این درمان می تواند کمک به بیماران غلظت IgA نفروپاتی مشکلات کلیوی برای اصلاح و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر.

در طول درمان، پزشکان همچنین مسئول درمان های دیگر، مانند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به همکاری با آن به منظور دستیابی به یک اثر درمانی بهتر است. برای بسیاری از بیماران از نشانه های مختلف و شرایط بیماری، پزشکان طرح درمان های مختلف برای بیمار است. اگر می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید پیام خود را پایین شرایط دقیق از بیماری را ترک، پس از تجزیه و تحلیل، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلول های بنیادی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: + 8615732170898، شما همچنین می توانید مشورت دکتر ما آنلاین به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: